tirsdag 29. april 2008

Ukas Planer.

Denne uken her skjer det veldig mye. Men vi gleder oss til langhelg og konfirmasjon til mitt søte søskenbarn =D
Er så deilig at det kommer en langhelg. Tror alle sammen trenger det.
Slappe av og bare nyte det.

Igår trene jeg styrke, og øvde til matteprøve. Satt også barnevakt med to venninner, for et søskenpar på sju og fem år. Verdens herlige unger =) Satt vel i fire timer.
Idag er det tirsdag. Matteprøve. Etter skolen skal jeg til frisøren. Veit ikke helt hvordan jeg vil klippe meg. Har lyst på noe nytt tror jeg. Hva tror dere? Skal også redigere kortfilm.
Onsdag er det prosjekt til fordypning. Chill dag egentlig, men jeg ligger VELDIG langt etter planen med oppgaven. I 5-tiden skal jeg møte folkene fra PYRO, så skal vi ta bussen til Hafsfjord, og grille. Håper bare på litt finere vær. (Må forresten handle mat også da idag) Etter grillingen, så skal jeg reise på hytta med familien.
Kommer hjem fredags ettermiddag, så skal jeg være med noen venninner å farge håret mitt. Tror jeg skal farge det brunt (litt mørkere enn sist gang) med lysere striper. Tror det blir fint =D Lørdag er det konfirmasjon til mitt kjære søskenbarn. Jeg gleder meg utrolig masse. Er alltid gøy med sånt =D Håper hun får en like fin dag som jeg hadde, da jeg stod konfirmasjon for to år siden.
Søndag har jeg ingen planer egnetlig, så det blir vel en etterlengtet joggetur, hvis været er fint.

Ingen kommentarer: