søndag 6. april 2008

Uken som gikk.


Hva skal jeg si om denne uken? For å være helt ærlig, så vet jeg faktisk ikke hvordan jeg skal opsumere den. Uasnett hvor mye jeg prøver å tenke på et ord som kan passe. Derfor skriver jeg heller hva som har skjedd, så får vi se om jeg kommer frem til en konkulsjon til slutt.
Mandag, en helt standar dag, sto opp til vanslig tid, og kom meg på skolen. Etter skolen var det hjem å gjøre leker. Tirsdag, var også en slik dag. Var på kontroll på sjukehuset. Og det er ennå sannsyligvis 4 uker til jeg blir helt frisk, og må vente med kondis trening til da. Onsdag var en litt surrete dag, og jeg gjorde egentlig ikke noe sånn veldig fornuftig. På ettermiddagen var jeg sammen med en kompis og ei venninne. Vi var ført hjemme hos meg å åt pizza, så fant vi ut at vi skulle til byen på cafe. Det ble et dyrt besøk, men men. Kos var det iallefall. Torsdag, etter skolen var det rett hjem å ete, for så å springe på speideren. Et litt rotete møte, som vi brukte til mye forskjellig. Fredag, endelig helg Men dagen begynte ikke så bra. Jeg stresset meg av gårde for å rekke bussen. Og da jeg kom ned på togstasjonen var ikke toget komt. Det kom først da det egentlig skulle gått. Klokka ble kvart på, og ti på. Toget hadde et teknisk problem, og gikk ikke før klokka var fem på åtte. Så selv var jeg ikke på skolen, før ti på halv ni. Et kvarter senere enn jeg pleier. Heldigvis begynte vi sent den dagen. Engelsk de to første timene, og film. Senere fikk vi vite om vi hadde komt inn til neste år. Heldigvis gjorde jeg det :). Da ble jeg glad, for det er det som jeg har mest lyst til. Liker meg på Akademiet jeg :). Mange hyggelige folk der. Så skulle vi ha gym. Jeg og to andre i klassen gikk mot gymmen, og da vi kom og skulle inn i garderoben, så var døra låst. Vi ringte til en lærer, men hørte ikke noe mer. Så det endte meg at vi gikk tilbake på skolen. Da klokka var halv fem, var vi på vei inn mot hytta. Lørdag, vi sov lenge, hadde god frokost, og kjørte inn til byen. Derfra skulle jeg ta bussen til Stavanger igjen. Herfra gikk det fort. Gikk litt rundt i byen, og kjøpte noen småting, før jeg tok bussen opp til Astrid. Vi var å hendlet, og gikk ned til byen. Da vi nesten var fremme, ringte dem fra kulturhuset og sa at seks forestillingen med "Raske Menn" var avlyst, men vi kunne heller få bytte bilettene inn i den som begynte ni. Det sa vi var greit. Vi ringte til Solveig, og gikk hjem for å lage mat. Mens Astrid stod der å laget maten, satt vi to å splite playstation. Maten var grei nok den, og så måtte vi gå igjen. Tok toget til Sandnes, og det var en veldig morsom forestilling. Verd turen tross alt. Klokken var tolv da vi var hjemme igjen. Og da fant vi ut at vi skulle ha is. Satt å spilte enda mer playstation og så film. Før vi la oss vel ca to. Søndag, som jeg faktisk bare til ti. Og klokka er snart halv tre, og jeg venter på frokost. Blir pannekaker og is. Nam det :) Ellers går dagen til leker og slik. I kveld skal jeg iallefall legge meg tidligt. I morgen er det ny uke.

Men så var det denne konklusjonen da. Jeg tror jeg kunkluderer med at det har vært veldig god blanding. Det har gått i ett, og jeg har gjort mye. Så det har jo vært en fin uke. Hadde iallefall en super helg :).

7 kommentarer:

Hege Flåt sa...

Heia.
Tips: Kortere blogginnlegg (du kan evt ha flerre innlegg isteden for et stort) og færre ord per linja ;)
Bare tips då, men eg syns vertfall d hadde blitt lettere å kjekkere å lesa då.

Ane Bendiksen sa...

D hadde bare någe med utformingen på malen å jørr d ;)

Elma sa...

Hehe, kjekt å lesa ;)
Les min og, kommenter :D

Hege Flåt sa...

Kanskje velga ein aen mal då?

Ane Bendiksen sa...

Elma: D ska eg jørr. Takk for kommentar forersten :)
Hege: Har jo gjort d nå då. Den e jo bedre då.

Susanne sa...

Ane:
Syns det hørtes ut som ei koselige uka:) Eg og vil på raskemenn :)
Syns bloggen din e heilt ok eg:)
Men kanskje dela innleggå inn i avsnitt, det gjør eg når eg skrive blogg jaffal :)

Ane Bendiksen sa...

Va ei greie uka ja :P
Men eg sko se kossen d blei, og sko prøva på någe. Funka ikje heilt då :P
Raske menn va gøy d :D