fredag 18. juli 2008

New Castle tur :D

Fra lørdag til onsdag var jeg i New Castle med familien.
Vi tok båten om formiddagen, og badet i bassenget ombord, og spiste middag.
Dagen etterpå var vi i England. Søndag... og shopping. :D
Madagen så var vi en liten by, bare en time fra New Castle. Det er nemmelig der hvor de spiller inn Harry Potter filmene, og Robbin Hood, har også blitt spilt inn der.
Litt bilder fra slottet der.




Ellers var det mye shopping... Kjempegøy.
Poster like gjerne noen bilder fra New Castle by også, jeg.





Dessuten var alt mye billigere der, enn her hjemme.
Så det var en kjekk tur vil jeg si :D

10 kommentarer:

ingrid sa...

Det hørtes utrolig kjekt ut i New Castle! Eg har sjøl vært der 1 gang samen me farmor og farfar :D Det va kjempe kjekt! Ser ut så du har hatt det kjempe kjekt hvertfall ;)

Ane Bendiksen sa...

Har hatt ein kjempekjekke tur ja :D
Takk for kommentaren Ingrid... fant jo ut av d :D

Anonym sa...

Jeg vil og!!

Jeanita Helen sa...

hehe.men du har vell for store eller for små føtter du også:P

Så bra at du hadde en fin tur da:D

Anonym sa...

Kan du ikke legge ut noen bilder av det du ar kjøpt:)?

Ane Bendiksen sa...

Vero: Ja d va kjempekjekt.
E te å annbefala =)

Jeaita Helen: Bruker som regel 36... Men usikker på om de passer liksom. :S

Anonym: Ja. Tenkte jeg skulle gjøre det.
Kommer kanskje i morgen, så følg med =)

Forresten så kjekt å se at det var kommet så mange kommentarer. Fortsett med det =)

Elma sa...

Det så gøy ut Ane :D

Anonym sa...

Høres herlig ut! :) Legg ut bilder av det du kjøpte da :D

Ane Bendiksen sa...

Elma: Ja, d va d =)

Anonym: Bilder kommer ;)
Bare vent og se ;)

Anonym sa...

Hørtes kjempekjekt ud der, Ane :) :)