søndag 6. juli 2008

Tur til Oslo.






Ja, veit ikke hvor mange av dere som har fått det med seg, men iallefall tok jeg meg en snartur til Sandra i Oslo. Jeg tok bussen tidlig fra Stavanger Sentrum på tirsdag. Først tok jeg den til Kristiandsand. Det var i det hele tatt en avslappende tur. Jeg gjorde faktisk ingenting.
Lå bare å hørte på musikk. Da vi omsider var fremme i Kristiandsand, så var det ca. en time.
Det var faktisk en deilig time. Jeg kjøpte is og satte meg ute.
Så tok jeg bussen videre. Og var vel fremme i Oslo rundt halv åtte tiden. Der ble jeg møtt av Sandra.

Dagen etter stod vi opp i ti-tiden, og ble kjørt til Tusenfryd. Det var kos det. Varmt var det også.
Så jeg poster noen bilder derfra jeg.


Meg og Fryd =)


Sandra som graver etter gull.

Tømmerrenna =) Wee :D

Meg & Sandra på vei opp i Tømmerrenna.

1 kommentar:

Camilla sa...

Jeg eeeelsker Tømmerenna !:D (eller hvordan i all verden det skrives)