lørdag 26. juli 2008

What to do.



Nå har jeg jobbet en hel del, og jeg skal bare jobbe i morgen, så har jeg to uker fri.
Det skal bli deilig. Da er det hyttetur. Men det blir kos det, med det fine været.
Nå gleder jeg meg iallefall til jeg får fri, så nå tenkte jeg at jeg skulle lage meg en liste over hva jeg skal gjøre.

- Rydde sikkelig på rommet, innkludert i klesskapet mitt.
- Me - Time
- Shoppe
- Grillfest
- Gjøre noe jeg har hatt lyst til lenge.
- Bare nyte hver eneste dag.



Hva skal du gjøre de neste dagene / ukene, når du får litt tid for deg selv?
Andre ting jeg bør ta meg tid til...?






4 kommentarer:

Anonym sa...

Skal du ikke oppdatere snart??:O

Ane Bendiksen sa...

Hehe... joda.
Har bare vært mye vekke.
Men nå skal jeg virkelig skjerpe meg, og oppdatere hver dag.
Håper du blir fornøyd.

Susanne sa...

Takk for kommentaren, nå må du snart oppdatera ja :)

svar:
Hehe jeg gleder meg også kjempemasse til å begynne på skolen igjen, skal bli kjempekjekt å se alle igjen.

Ane Bendiksen sa...

Sånn. Nå har det komt en liten oppdatering :)