mandag 12. mai 2008

De siste dagene.

Det er veldig travelt for tiden. Men slik er det alltid når det er mai. Tiden går mye med til venner, skole og fritidsakiviteter. Så jeg har ikke hatt så mye tid til å blogge i det siste. Men dette skal jeg seffølgelig fiske på. For jeg synes det er gøy å blogge, og håper dere synes det er iallefall litt gøy å lese.
Så er det bildene jeg lovde å ta. Jeg har tatt en del, og jeg skal få prøve å få publisert disse i løpet av denne uken iallefall. Akkuratt nå er jeg sliten, så jeg skal nok ikke legge meg om alt for lenge.
Det tar på å være ute hele dagene.
Forresten jobber jeg med nytt design også, så gled dere til det. =)






3 kommentarer:

Susanne sa...

Ja,vi venter fremdeles på bildene dine:)

ingeborg sa...

Likte headeren din :D

Ane Bendiksen sa...

Bildene kommer i kveld eller i løpet av morgendagen.

Ingeborg:
Kjekt du likte den, og takk for kommentaren din :D