onsdag 7. mai 2008

Ta vare på de små øyeblikkene.

Jeg har tenkt på dette før, men en dag slo det plutselig meg igjen. Det er faktisk ikke store ting som skal til for å føle en lykkefølelse. Om det så bare er en liten en, så er den der.
Nå for tiden har jeg det faktisk veldig bra. Jeg gjør ikke noe andreledes. Men det er bare de små tingene som leder. Ligge i gresset sammen med venner, snakke sammen og høre på musikk.
Så husk folkens... det er de små tingene som gleder. Ta vare på de øyenblikkene, der du føler du har det bra.




9 kommentarer:

Susanne sa...

Så sant så sant Ane, e så koseligt å kjenna at våren komme innøve osse åsså blir det marr tid t vennår og koselige folk på skolen :D
Elske det !

Hege Flåt sa...

Hei Ane! ;D

Ane Bendiksen sa...

Hei Hege :D <3.

Hege Flåt sa...

Kossen går d?

Ane Bendiksen sa...

Fint :D
Me deg og...?

Hege Flåt sa...

D går fint ja :) Ke du ska i helgå?

Ane Bendiksen sa...

Speiderkurs.
Dudå...?

Hege Flåt sa...

I dag ska eg gå tur me Ingvild :) Resten av helgå vett eg isje.. ;P

Ane Bendiksen sa...

Okei...
men deiligt me helg uansett, og ein dag ekstra fri ;)