tirsdag 27. mai 2008

Mandag & Tirsdag.

Mandag er som regel en kjip dag, skole og helgen er over. Kjenner jeg allerede gleder meg til at det skal bli helg igjen. Men det var jo fint vær, og vennene mine var på skolen, så det hjelper på humøret. Vi fikk gå da klokka var halv to denne dagen. Det var utrolig deiligt. Jeg og Hege, fant ut av vi skulle ta oss en liten tur å kikke, siden ingen av oss hadde med oss særlig med penger. Vindusshopping =D Men også dette var ganske gøy. Vi fant noen utrolig søte sommerkjoler på Cubus som vi prøvde. Jeg la min elsk på et bamsesmykke.


Meg og Hege i prøverommet.


På tirsdag var en kjedelig dag på skolen egentlig. Så en innvikla film de to siste timene. Kjedelig var den også forresten. I fritimen gikk vi tilbake for å kjøpe Hege sin kjole, topp og smykke. Jeg kjøpte da bamsesmykket mitt. Etter skolen var jeg med hjem til en venninne, noe som var utrolig koselig =D Vi så på de søte kattungene hennes, fem dager gamle eller så. Så små og uskyldige. Vi syklet ned i butikken, og der tok vi mildt sagt helt av. Vi kom hjem og begynte å lage mat. Nachos. Var godt. Etter maten satt vi på pc'ene og gjorde litt lekser. Nå skal jeg bare slappe av, og så begynner "Frusterte fruer". Det skal iallefall jeg se =) Pleier du å se det?





2 kommentarer:

Hege Flåt sa...

Duu?
Koffor skrive du Hege, når du e me meg.. Men "ei venninna" når du e me Anja?

Bare lure xD
- KulestePersonenIiVerden ;)

Ane Bendiksen sa...

Fordi at Anja lese ikje bloggen min, derfor følte eg ikje for å nevna navn ;)