torsdag 29. mai 2008

Temmelig Lost

Jeg er temmelig lost for tiden. Tomme tanker, som farer rundt i hodet mitt. Tanker som jeg ikke har kontroll over. Jeg kan ikke beskrive det helt. Jeg klarer ikke å beskrive det for meg selv en gang. Med andre ord helt kaous i hodet mitt. Jeg får hverken ikke gjort noe fornyftig eller tenkt på noe spessielt. Bare tomhet. Skulle ønske jeg kunne forklare det. Jeg veit ikke hvorfor jeg skriver dette innlegget en gang, men dere kan lese og kommentere hvis dere vil.
- Også dette er bare tanker, men de er iallefall mine.

3 kommentarer:

Karoline sa...

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Håper du får orden på tankene snart..!! <3

Anonym sa...

Jeg forstår hvordan du har det. Noen ganger også jeg sikkelig tom i hodet. Egentlig så har jeg masse rare tanker, men får ikke til å tenke dem sikkelig ut. Og når jeg skal skrive dem ned så kommer det bare tomhet.

ingeborg sa...

Får håpe du får satt ord på tankene snart, er ikke noe gøy å ha det sånn som du skriver, er bedre å få satt ordentlig ord på tankene.