mandag 23. juni 2008

I Kongeparken på jobb.

Ja, i det siste har det blitt veldig mye jobbing og veldig lite blogging.
Det kommer det nok til å bli i fremtiden også. Har planer for de fleste dagene. Dessuten har jeg ikke noe veldig spennende å blogge om. Det er iallefall på tide at dere får en liten oppdatering.
Men iallefall, så tenkte jeg å skrive om jobben i Kongeparken.
Det er iallefall veldig gøy. Og alle de andre som jobber er superkoselige <3, og det er utrolig godt samhold. Er faktisk gøy å komme på jobb nå. Vi gjør også mye forskjellig.

Men nå skal jeg fortelle om dagen min på mandag. Det var egentlig en ganske kjip dag. Jeg kom på jobb, og fikk vite at jeg skulle stå på atraskjoner. Jeg fikk også seffølgelig en av de kjedeligste også. Krasjebåter. Det var mye problemer med motorene, hele tiden. Så ville jeg ikke stå der, fordi det var så kjedelig. Jeg ble lovet at de skulle finne noen som kunne ta over for meg. Klokka var tre, og jeg gikk ti hun som stod i nabokiosken. Hun gav meg pizza, det hjalp veldig. Glemte forresten å nevne at det pøsregnet og jeg ikke hadde sikkelig klær på meg, så jeg var gjennom våt. Igår var jeg også på jobb. fint vær heldigvis. Men så uheldig som jeg er, måtte jeg stå på atraksjoner i går også. Enda jeg hadde veldig lite lyst. Som dagen før, tok folk mye lenger pause enn hva de skal ha. Derfor måtte jeg stå der mye lenger enn hva jeg faktisk skulle. Det var også en kjedelig atraksjon forresten. Men en kompis reddet meg med pølse, slikkepinne og oppmuntrende ord. Ellers var det tilbakte jeg hele 11 timer i Kongeparken den dagen. Jeg glemte nesten å fortelle dere det mest tragiske den dagen. Jeg skulle bære noen esker med plastikk bøtter,da jeg falt over noen paller, og jeg tok meg for med armen. Så halv tolv var jeg oppe på legevaken. Og for dere som lurer... så var det heldigvis ikke noe brudd. Den var "bare" kraftig forstuet. Så nå skal jeg gå med den i bandasje en stund.


Alle sin venn & kjære, Brumle & Brumleline <3.

Må også bare tilslutt nevne at "Brumle" & "Brumleline", har sitt eget show, hver dag i høysesongen. Og "Brumleline" har skrevet en utrolig søt sang til "Brumle". "Og når han blir sulten og sånt, hører du magen hans rumle". Kjempesøt sang <3.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, ok. :)

Kan du være så snill og oppdatere linken til bloggen min? :)
http://rinamf.net

Elma sa...

11tm i kongeparken ?
hjelp :P

Ane Bendiksen sa...

Rina: Skal få oppdatert linken ja.
Synes du har veldig kul blogg, og jeg liker måten som du skriver på :) Gøy å lese.

Elma: 11 timer va litt mye ja. Var veldig sliten når jeg kom hjem. Men sammtidig er det veldig gøy å lese også da.

Kaaeen sa...

kongeparken? at du orke! Får du kje sånn minstelønn der?! Malen fekk jo sånn 65 kr timen eller no.. ka du får?