fredag 13. juni 2008

På besøk hos Hege.

For noen dager siden, var jeg på besøk hos Hege. Det var en utrolig koselig dag. Først møtte jeg henne i Stavanger, og vi gikk å kjøpte en del perler. Så tok vi toget til Sandnes, og bussen hjem til henne. Der fikk vi boller og slikt. Da vi hadde spist, så gikk vi ned i kjellerstuen deres, og lagde smykker. Så her er noen bilder.



Tenkte jeg også skulle poste et gammelt bilde av meg og Hege. Bildet var ble tatt i begynnelsen av skoleåret på Akademiet. <3 onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEituFve36-FDxqxIrSm6M5Wfs7gMIbzuvzz_fphIKrUT60nCNuyzX1_HVtqA-1vkhMRLh-aVFw-Kz4XjQOgdlBKUkaU3vp-yPX2tVw8sQaDoEKd2w4cKi5tEPgC9U7UOiN2GLZM-KkUyQih/s1600-h/Meg+og+Hege.jpg">

4 kommentarer:

Jeanita Helen sa...

Så morsomt da!:) Søte bilder også:)

Hege Flåt sa...

hahahahaha eg sitte me solbriller på inne:D
D va kjempekjekt, å di smykkene e bare såååå kule ;P hihi!

Ane Bendiksen sa...

Takk Jeanita Helen :)
D va kjempemorsomt. Me gjenntar d på fredag, ikje sant...?
Me rule jo :D

Anonym sa...

Så koselig ut :)