søndag 8. juni 2008

Uken som gikk.

Ja, så var det gått nok en uke, uten at jeg har blogget noe særlig. Grunnen har vært det fine været, og jeg har hatt utrolig mye å gjøre. Jeg trenger egentlig ikke å unnskylde meg for ikke å ha blogget, men jeg gjør det like vel. Så tenkte jeg skulle legge ut bilder og skrive noe.



Tirsdag møttes hele klassen på togstasjonen 06:15, for å ta toget til Kristiandsand. Faktisk rakk hele klassen toget. Det var en utrolig kjekk tur, og været var fint.


Meg og Hege i Dyreparken.




Bare et bilde av ukas innkjøp. + i Kristiandsand kjøpte jeg en hvit topp fra H&M, og en hvit løs sommerkjole :).



Dette bildet ble tatt på fredag. Jeg og Hege satt oss ute på Ruten, og feirte med glasscola. Vi feirte at vi ikke kom opp til muntlig eksamen. Livet var rett og slett utrolig herlig da :) Så snill som jeg var, ventet jeg med Hege, til hun skulle til tannlegen. Så nå har vi fri til fredag :) Så utrolig deilig!


Litt senere på dagen, så var jeg med en venninne for å bade. Vannet var litt kalt i begynnelsen, men når jeg fikk vent meg til det, så var det herlig. Litt falut å innrømme det, men det var faktisk første gang jeg badet i år.

Ellers så var jeg på hytta i helga, og mitt kjære søskenbarn var med :) <3. Badet også da. Bortsett fra det kjørte vi en del båt :)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Ånei :O om det er 0,7% alkohol i den brusen? fy faen! dere må ha blitt dridas xD

Ane Bendiksen sa...

D va egentli ikje løye ein gang Marion...