fredag 20. juni 2008

In This Moment...

Akkurat nå blir noen forelsket.
Akkurat nå har flere millioner mennesker sex.
Akkurat nå dør en mengde uskyldige mennesker.
Akkurat nå spiser mange sukkersøte barn i verden soft-is.
Akkurat nå er det noen som lider sterkt av hjertesorg.
Akkurat nå er det noen som ler.
Akkurat nå er det noen som møtes for første gang.
Akkurat nå hører noen på Michael Jackson.
Akkurat nå tenker noen på deg.
Akkurat nå blir noen født.
Akkurat nå er det ei jente som skriver på bloggen sin, tenker på noen... og... er rett og slett temmelig lost.


7 kommentarer:

Hege Flåt sa...

Akuratt nå er det noen som kommenterer på bloggen din ;)

Karoline sa...

Akkurat nå er det også noen som kommenterer på bloggen din..

Jeanita Helen sa...

Jo det er nok det:( Takk skal du ha;)
Okei du får kose deg;)

Anonym sa...

JEG VET HVEM SOM VERTFALL IKKE TENKER P ÅDEG:D

Anonym sa...

Hei!
Så du skrev i kommentaren på bloggen min at du jobbet i Kongeparken, og ja - jeg var der på lørdag. Så du meg? :p

Ane Bendiksen sa...

Anonym: Kjekt å høre at det er noen som tenker på meg :D Nå ble jeg glad.

ingrid sa...

Sykt bra skreve Ane ;)