mandag 8. september 2008

I Kveld.

Ja, nå skal jeg snart løpe til bussen,
men først skal dere få en oppdatering :)

Jeg og noen venner skal ut å spise i kveld,
noe som jeg tror kommer til å bli utrolig koselig.
Så her er ett bilde av kveldens outfidt:


Svart Singlet - H&M
Grå Genser - H&M
Lyseblått Skjerf - H&M


Etter skolen idag, tok jeg meg en liten shoppingtur.
Genser, singlet og skjerft (det som jeg har på meg på bildet)
Ellers får dere nesten se på bildet under.



Alt fra H&M.


Håper alle får en fin kveld :)

7 kommentarer:

Anonym sa...

koslig da:)

Anonym sa...

Hehe. Ja det kan vell hende. Kos deg da!

Fine kjøp:)

Ane Bendiksen sa...

Ingunn:
Ja, det var koselig der :)

Jeanita Helen:
Ja, det var koselig det.
Takk :)

Anonym sa...

Tusen takk! Blir vell mye bedre når jeg kommer meg inn i det

Susanne sa...

Skal du farge håret?
Gleder meg kjempemasse til å se det! svar på kommentar:
Jeg vet at jeg ikke har fortalt dere om kjøretimen, rett og slett fordi jeg fikk vite om det i går etter skoletid! Men nå vet dere det;)

Ane Bendiksen sa...

Susanne Vedvik:
Det blir nok gøy og spennende uansett.
Og ja, jeg skal farge håret mitt håret mitt etter skolen idag =)

Camilla Didriksen sa...

Fint antrekk :)