torsdag 4. september 2008

På skolen.

I denne skrivende stunden, befinner jeg meg nå på skolen.
Er sikkelig trøtt. Og så regner det ute.
Skulle ønske jeg heller kunne være under den varme dynen min akkuratt nå.


Dagens Outfidt:
Brun Carding - H&M
Turkis Singlet - H&M
Smykke - Laget Selv



Igår fikk jeg også en lapp fra Statens Vegvesen, som sier at jeg endelig kan øvelseskjøre :D
Gleder meg litt til det, men veit ikke enda når det blir helt.




Så var meningsmålingen avsluttet.
Dette ble resultatet:



Har dere forslag til meningsmålinger?


9 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Jeanita Helen sa...

Tusen takk ;) Alltid koselig å høre :D
Det er vell en selvfølge!;) hehe

Kjempe fint smykke! Flink du er som kan lage sånn:)

Ane Bendiksen sa...

Jeanita Helen:
Tusen takk :D

Susanne sa...

Tusen takk for kommentaren:) Det var kjempesnilt! Kjempefint outfit!
svar:
Så bra at du likte headeren min!
Du får ha en fin dag på jobb da!

Hege Flåt sa...

Fint outfit!

svar på kommentar: Takk! Ja, d va heilt supert i går kveld:D

Jeanita Helen sa...

Tusen takk!;) Takk for tips også;)
Håper du koser deg masse da!:)

Dessverre er jeg tom for ideer til meningsmålinger:/

Karoline sa...

Nice outfit søte deg..!

Ane Bendiksen sa...

Takk skal du ha Karoline :)
Nå ble jeg glad :)

Elma sa...

Likte outfitet Ane :D
Søtt :D