søndag 28. september 2008

Tusenfryd og Søndagen Min.

Da var jeg tilbake ! ;D
Litt herlig og, selv om det
var kjempegøy i Tusenfryd, og det
er lenge til jeg ser gjengen igjen. Desverre.
De betyr utrolig masse for meg.
Alle sammen <3.





Nå har vi endelig begynt å komme skikkelig
igang med elevbedriften, og vi hadde våre
første kunder idag.
Det var utfordrende, men også ikke minst
spennende.




Veit jeg lovet dere bilder fra overnattinga på skolen,
men siden blidene ble som de ble, valgte jeg ikke å
poste dem på bloggen.
Desverre.

Nå skal jeg hoppe i seng, er kjempesliten.
Så godt natt alle sammen (:
Vi blogges i morgen.

15 kommentarer:

Marita Førisdal sa...

Godt og høre jeg ikke er alene når det kommer til det problemet, Du må inn på bloggen min og se det smykke jeg får til jul og komenter det og si hva du syntes:D

Camilla sa...

tusenfryd er gøy :)

Ane Bendiksen sa...

Forrisdal: Det skal jeg ;)

Camillahuuuse: Ja, det var kjempegøy der :D

Anonym sa...

Fint dere kosa dere på tusenfryd, det er jo såå gøy:D

Camilla Didriksen sa...

Fint bilde :)

Ane Bendiksen sa...

malinj89: Ja, det var kjempegøy der :D

Camilla: Takk for det :D

Anonym sa...

Årh, eg har alltid hatt lyst å dratt t tusenfryd <3 :D

Johanne sa...

Å so heldi du e so har vert på Tusenfryd no :O e so lenge sio eg har vert der no.. Men eg ska te EuroDisney neste veka då;D da blir sikkert utruli kjekt!:D
brae blogg du har:) kjempekjekt å lesa:D

Karoline sa...

woho! dagen er din <3 nydelig bilde det nederste der..!

Ane Bendiksen sa...

Malin: Ja, det var kjempekjekt der.

Johanne: Takk vennen ;)
Du får det nok superkjekt :) Blir nesten missunnelige ;) Vil og til Paris.

Karoline: Hehe... lever ikke helt opp til det men :P Takk forresten ;)

Anonym sa...

Så gøy bilde!!! :D

Ane Bendiksen sa...

Line: Tusen takk :D <3

Unknown sa...

Koselig med tusenfryd :)

Ane Bendiksen sa...

Cathrine:
Ja, det var kjempegøy :D
Vil tilbake :D

Unknown sa...

nice one tusenfryd eie rompa