lørdag 20. september 2008

Lørdags kvelden.

Nå har jeg komt hjem fra jobb for en halv time siden.
Så nå venter jeg på at Håkon skal komme, og at vi skal spise.
Skal bli deilig å slappe av. Gleder meg =)





I kveld skal jeg også prøve å legge meg tidlig.
Skal tross alt på jobb i morgen også, og da blir det en lang dag.
Det er nemmelig gallaaften etter jobben i morgen.
Veit fremdeles ikke hvilken kjole jeg skal på meg.
Men det snal jeg nok finne ut.

Hva skal dere finne på i kveld da søtinger...? <3.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så spennende! Håper det blir koselig!;)
Tusen takk;) Håper du får en fin helg også!;)

Du får kose deg masse på gallaaften!;)

Anonym sa...

er håkon typen din eller??:)

Camilla Didriksen sa...

Jeg skal se serier på surfthechannel, lese bloggtips jeg har fått og spise pannekaker :)

Ane Bendiksen sa...

Jeanita Helen:
Takk ;) Det var forresten kjempekjekt på gallaaften :)

Anonym:
Nei, vi er bare gode venner ;)

Camilla:
Mmm... pannekaker... nam ;)
Høres ut som en fin kveld. Håper du fikk det også ;)

Karoline sa...

nyyåå.. så søt du er!