tirsdag 30. september 2008

Ny Header #3



Jeg har fått meg ny header igjen.
Hva synes dere?

17 kommentarer:

Mammabenti sa...

åh søt header:D

Anonym sa...

Takk, kan love at det var det;) Huff, ikke noe morsomt å være syk. Du får ha god bedring da!! ;D

Søt header det der!;)

Camilla Didriksen sa...

Jeg synes den var kjempe søt :)

Ane Bendiksen sa...

Benti: Takk skal du ha.

Jeanita Helen: Nei, det er ikke mye gøy. Men er bedre nå.
Takk for skjønne kommentarer da :D

Camilla: Så fint ^^,

Karoline sa...

Fin den :)

Anonym sa...

Den va gøy! (:

Anonym sa...

;D

Anonym sa...

Tusen takk :)

marthekey sa...

så fin :)
Veldig fin blogg du har:)

Anonym sa...

Fin header :))

Anonym sa...

hvorfor har du blogg når du aldri oppdaterer??

Anonym sa...

søt header :d

Anonym sa...

:)

Anonym sa...

leeeeeeeeeeeeeeeeenge siden nå...
snart har du mistet en ellers fast leser:/

Ane sa...

Så snille og søte alle sammen er.
Grunnen til at jeg ikke oppdaterer bloggen min lenger.
Er at jeg har fått ny blogg: www.1991-ane.blogspot.com

Hadde nemmelig problemer med å få logget inn.

Anonym sa...

Kjempefin header ;)

Anonym sa...

Stilig header