tirsdag 30. september 2008

Kveldstur.



I åtte tiden igår, kom Johanne til meg,
og vi skulle ut å gå tur.
Vi hadde ikke gått så langt da det begynte å regne.
Pytt, pytt tenkte vi og gikk videre.
Da vi hadde gått en stund til, fikk jeg veldig sterke
magesmerter. Så jeg måtte sette meg ned litt.
Dette fortsatte, men jeg trosset smertene :D
Og vi gikk på Statoil for å kjøpe oss kakao.
Så fikk jeg sterke smerter igjen, og måtte på nytt sette
meg ned. Snille Johanne var talmodig med meg, og
spurte hvordan det gikk. Jeg er så glad i deg Johanne <3.
Jeg dysjet, og gikk rett å la meg.

Ute har det begynt å bli høst for fuldt,
og jeg veit ikke om jeg liker det :(

7 kommentarer:

Anonym sa...

Eg lige høsten eg(:

Camilla Didriksen sa...

Jeg liker høsten jeg også :)

Anonym sa...

jeg er glad i deg og^^

Karoline sa...

magesmerter hørstes ikke så koselig ut!!
men, kveldstur i regnet derrimot, det hørtes kjempe koselig ut :P

Karoline sa...

magesmerter hørstes ikke så koselig ut!!
men, kveldstur i regnet derrimot, det hørtes kjempe koselig ut :P

Ane Bendiksen sa...

Line: Høst er koselig, men det blir kalt, og regner masse. Det er ikke fult så koselig.

Camilla: Har blanede følelser om høsten jeg.

Johanne: Aww <3 Så søtt <3

Karoline: Nei, det er ikke mye koselig. :) Kveldstur derimot var koselig. Bare litt kjipt med blaut
dongribukse.

Anonym sa...

kakaoen på statoil er nydelig!