torsdag 14. februar 2008

Droppe frokosten? Hva skal man tro?

Jeg leste artikkel på dagbladet.no idag. Der står det at man faktisk bør droppe fokosten. Dette er ikke helt logisk for meg, så jeg vil si at det er en svært tvilsom kilde. Alle andre steder der som man kan lese om kosthold og sånt, står det at man bør spise frokost. Det står også at frokosten er dagens viktigste måltid. Så hva skal man tro?
Jeg synes at han ikke har mye motiv, for å si det som han sa. Og dermed virker det ikke troverdig. Han sier også masse, av det jeg ofte og flere ganger har hørt er motsatte av.
Så jeg skjønner ikke dette. Er det noen som kan forklare det til meg? For meg virker det bare ikke logisk...

4 kommentarer:

Hege Flåt sa...

hahahahaha :P Någen har fullt me i medietimen!

Ane Bendiksen sa...

Hæææ...?
fatta ikje heilt ka dette hadde me media å jørr men :P

Hege Flåt sa...

Jo, selfølgeli har dette någe me media å jør :P Alle ordå du bruge e jo som tatt rett ud i fra mediatimen.. ;)

- "det er en svært tvilsom kilde"
- "han ikke har mye motiv, for å si det som han sa"
- "virker det ikke troverdig."

Ser jo ud som om du holde på me kildekritikk her:P

Rebekka. sa...

Dett innlegget gir ingen meining.
Dagbladet e jo ein sikker kilde, og motiv blir brukt i heilt feil sammenheng.