fredag 15. februar 2008

En uke på skolen

Da er det ferdag igjen. En veldig delig følelse, særlig fordi at nå er det vinterferie også.
Men det har vært en travel uke på Akademiet, så nå skal det bli deilig å få fri. Vi har hatt masse prøver og innleveringer. Litt er det vel vår feil også, at vi har måttet gjøre en del hjemme, når vi sitter å skriver blogg i timene, istendenfor å jobbe... legg merke til tidspunket innlegget er pubilsert på :P Nemmelig, når vi hadde engelsk (A) Det var engelsken ja. Kan ikke si at det går alt for bra med den da, men... jeg har faktisk gjort noe denne timen, hvor mye var en annen ting.
Sitter å ser på hun som sitter besidenav meg. Ikke noe engelsk på gang. Blogg, det er det som er tingen nå.
Men drømmen om vinterferie er ikke langt unna nå. Bare seks timer :) Snakk om nedtelling. Jaja, det blir iallefall kos i vinterferien. Jeg får besøk av Silje fra Sauda idag, og hun skal være her til mandag. Vi skal bare kose oss, være med andre, venner, shoppe, gå på kino og kanskje opp i Kampen kjerka. Ellers skal jeg være på hytta resten av ferien.
Vi skal vel finne på mye gøy Karine...? Gleder meg (:

Ingen kommentarer: