mandag 11. februar 2008

Skole, forventninger & stress

Har nettopp gjort ferdig leksene for kvelden.
Er masse stress denne uka. Veldig mye med skole, også må jeg jo ha tid til å være med venner.
Ting kverver sitt, og det krever tid.
Så du kan si at jeg er ganske stressa for tiden.
Veit at jeg har høye forventninger til meg selv, og alt det der men, likevel...
Lurer på når jeg faktisk skal få tid til alt, og jeg må lære meg å ikke stresse sånn.
Men jeg vil jo inn på en videre utdanning, og jeg vil klare å få den store drømmen min oppfylt.
Men nå er jeg trøtt og sliten, og har sittet med skolearbeid i helge dag.
Merker at jeg er ganske lei.
Så nå skal jeg svart logge meg av, og så skal jeg snart gå å legge meg.
Men... nå kom mamma på å minne meg om naturfagsprøven, på torsdag.
Den skal jeg lese på i senga.

Ingen kommentarer: