onsdag 13. februar 2008

Www. facebook.com


Har du facebook? Selv om du ikke har det, er det deg det kan bli lagt ut bilder av, og få slengt masse dritt om. Det fikk jeg erfare, med noen som hadde lagt ut bilder av en god kompis av meg. Det ble enda verre, da jeg leste kommentarene av bildet. Var ikke noe hyggelig lesning akkuratt. Skjønner ikke hvorfor noen gidder :/ De kjenner jo ikke fyren eg gang. Det er også mer enn utsendet som teller. Jeg er med han, fordi jeg synes det er gøy.
Slik som sanfunnet vårt har utviklet seg, er det vanskelig å ha kontroll, over hva som blir lagt ut, og hvor.
Hva skal vi gjøre med dette...?

7 kommentarer:

Susanne sa...

Slett deg fra facebook?:)

Hege Flåt sa...

that's life!

Ane Bendiksen sa...

Hehe, nei Susanne.
D va någe ein dud, skreiv om ein kompis av meg :S

Susanne sa...

Ja, men hvis Facebook ødelegge så mye så e d bare t å sletta seg!:)

Ane Bendiksen sa...

Men han va jo ikje regestert der ein gang... :S

Anonym sa...

Bedre å være registrert, for da kan du "rapportere" :P

Anonym sa...

det jeg var ute etter, takk