tirsdag 12. februar 2008

Sjokolade & Venner <3


Sjokolade og venner, er en ganske fin kombinasjon.
Begge deler er en ting som jeg ikke kunne vært for uten. Og når du har begge ting samtidig, snakk om luksus (: Nå har jeg begge ting samtidig, og har det egentlig ganske greit. Hun søte venninnen min, smiler alltid. Hun sitter på msn, og snakker med typen sin, og tenker nå faktisk over hva hun har. og hun er glad for det !
Jeg er bare glad for at jeg har henne, men jeg skal heller ikke nekte for at den siste sjokoladebiten ved siden av meg frister nå (: nam (:

2 kommentarer:

Hege Flåt sa...

Siden eg isje spise snop, syns eg d va veldig onskapsfullt av deg å legga inn denne posten med et bilde av ein fristanes sjokolade<3 :P hehe. Men eg leve me d xP Uannsett; Venner, typen og sjokolade e himmelsk ;)

Ane Bendiksen sa...

Sorry Hege.
Måtte bare ;)
Og eg vett at eg e slem (A)