tirsdag 12. februar 2008

Media Time

I de siste to timene, er 1MKA og 1MKB, sammen i det store aduotoriet.
Dette er vi hver tirsdag. Denne tirsdagen gikk vi igjennom prøven, fra sist uke, og snakket om ungdomsbedrifter.
Synes det virker veldig spennende, og jeg tror at det skal bli ganske gøy. Ungdomsbedriftene skal vi starte opp til neste år.
Disse bedriftene skal være mest mulig virkelighet. Vi skal skrive søknad og CV, komme på intervju, få sponsore osv...
Torsdag, etter vinterferien, skal vi på Sola Stradn Hotel, for å se på ulike ungdomsbedrifter.
Vi skal også se på kåringer, av ulike ting som stand, reklamefilmer og sånt.

Mens læreren snakker om dette, synes jeg det virker mer og mer spennende. Jeg tror at dette kommer til å bli veldig gøy.
Jeg skal komme tilbake til dette med ungdomsbedriften senere.

1 kommentar:

Hege Flåt sa...

Hørres ud som om dette kan bli et ganske kjekt prosjekt ja :) Sjøl om eg må innrømma att eg e litt smånervøse :P tihi.