tirsdag 26. august 2008

Dagens andre innlegg.

Dette er da det andre innlegget som jeg skriver idag.
Siden sist har jeg fremdeles ikke fått orden på tankene mine,
jeg har om mulig blitt enda mer forrvirret.
Og jeg veit rett og slett ikke hva jeg skal gjøre,
eller åssen jeg skal takle det.

Jeg har også vært på førstehjelpskurs idag.
Lærte ikke noe, men jeg måtte jo gå.
Så det var min dag.

Hva har dere gjort idag da søtinger?
Og jeg tenkte jeg skulle ta bilder av mine favoritting.
Så nå trenger jeg dere til å komme med forslag til hva dere vil se bilder av.

7 kommentarer:

Susanne sa...

Men du har jo hatt sånn " Hva skal jeg ta bilde av" tidligere og da kom det jo aldri bilder ut? Du kan jo ta de bildene nå heller?

Jeanita Helen sa...

Tusen takk :D

Hehe, er vell sant det! Men hos de andre tannlegene jeg har vært hos, har jeg hatt vondt i tennene i flere dager etterpå:(

Ane Bendiksen sa...

Susanne:
Hehe ;) La ut litt bilder da ;)
Men vi får se hva jeg gjør. Gjerna litt begge deler.

Jeanita Helen:
Bra det gikk så godt denne gangen ;)

Valentina sa...

Så søt blogg :-)

Jeanita Helen sa...

tusen takk!:)Samme her, men ser nok ut som det er høsten som kommer, bare fortere og fortere!

Emelie sa...

Er deilig følelse å bli ferdig med de kursene:P Hadde alle på en uke jeg, var litt kjedelig, hehe.

Jeanita Helen sa...

Takk;) Håper du fikk en fin dag du også :D