onsdag 20. august 2008

Updates & meningsmåling.

Den siste uken har det skjedd masse.
Blandt så er skolen begynt igjen, så nå har jeg fått pc.
Jeg har også fått tilbake min etterlengtede usb kabel til kameraet mitt.
Så nå er det bra, igjen nå lover jeg regelmessige oppdateringer (og denne gangen skal jeg klare å holde det).
Ellers har jeg shoppet en del, og jeg har begynt på krafikalt grunnkurs.
Og nevnte jeg at jeg fikk på regulering igår? Ikke det?
Men det gjorde jeg altså. SÅ nå har jeg dritvondt i kjeften ;S Skjønner ikke
hvordan jeg liksom skal kunne overleve dette.

Idag var første vanlige skoledag. Vi hadde fire timer med mediedesign
& medieproduksjon. Ellers hadde vi engelsk og medie teori.
Nå er klokken litt over halv sju, og jeg skal snart gå. Skal på filmkveld
sammen med noen fra jobben. Tror det kommer til å bli kjempekjekt.


Og spørr dere fint mens jeg er vekke nå, så skal jeg oppdatere dette
innlegge med dagens outfidt, og resultat av meningsmåling + ny da.
Ha en fin kveld da dere <3. style="font-weight: bold;">


Updates: Her er resultetet av meningsmålingen, som nå er endelig
avsluttet.


2 kommentarer:

Susanne sa...

vær så snill,kjære lille ane som akkurat har fått regulering. Kan du vær så veldig vennlig å putte ut ett outfit bilde av deg ? Da er du veldig veldig snill. og ny meningsmåling?
hihi

Ane Bendiksen sa...

Du va veldig flink te å be Susanne. Men dessverre blei d litt seinåre enn ka eg hadde regna me igår, så rakk ikje å oppdatera, men eg jørr d nå.
Glemte bildet av uotfidte, men du ska få ein ny meningsmåling ganske snart ;)