fredag 22. august 2008

I en time.

Nå sitter jeg i en time, har media & kommunikasjon.
Sitter å hører på at læreren forteller om journalistikk.
Og jeg hører faktisk etter. Det er jo litt gøy faktisk.



Og selv om skolen begynte i denne uken, så ser jeg uansett frem til helgen nå.
Selv om jeg skal på jobb, så blir det deiligt med helg.
Skal forresten bare jobbe på lørdag, og på kvelden
kommer Johanne til meg, for å holde meg med selskap.
Vi skal spise pizza og se film. Kos det :D

Poster ett bilde av meg og henne <3. Våren 2008.



Og søndag har jeg fri, da skal jeg sove lenge, og skrive en stil.
Så til dere, hva skal dere gjøre i helgen da søtinger?

14 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Elma sa...

hehe, koselig bilde =)

Susanne sa...

I helgen skal jeg sitte barnevakt, være med kjæresten og sikkert en tur på kino faktisk :)

Ane Bendiksen sa...

Elma: Takk =)
Susanne: Håpe du får ein fine helg :)
Og se ein kjekke film for meg og =) ;)

Anonym sa...

media og kommunikasjon virker faktisk litt gøy. jeg skal være med venner, kjæreste og jobbe. kos deg !

Ane Bendiksen sa...

Ingunn:
ja, d e kjempekjekt. Har lert masse siden eg begynte ;)
Håpe du og får ei fine helg ;)

Emelie sa...

Du har jo allerede lest hva jeg skal=P Pizza og film er jo hyggelig det da ^^ Kos deg masse!

Camilla Didriksen sa...

I helgen skal jeg være med venner og ha det kjekt :D

Emilie sa...

simsons er kult :D

Ane Bendiksen sa...

Alle sammen får ha en kjempefin helg da ;)
Malin Emilie: Ja, det er drittmorsomt :P

Susanne sa...

Hehe svar på kommentar;
Så fint at du stemte, det var kjempesnilt! Barnefilmer er kjempekos.Og filmen er virkelig til å anbefale. Haha, det var norsktimene jeg kjøpte den til;)

Jeanita Helen sa...

Tusen takk;)
Hehe, det forstår jeg godt!;) Ikke alltid det praktiske kommer først;)

Håper du fikk en fin helg da!:)

Susanne sa...

Svar på kommentar;
Takk skal du ha, jeg jeg gjorde en del faktisk:)

Susanne sa...

svar påkommentar;Ja, det er alltid like kjekt vet du:)
Kamerastativ var også noe jeg har siklet etter en stund! Og extensions var egentlig bare for morroskyld;)
Ja, vi snakkest i morgen!:)