mandag 11. august 2008

It's all about you.

Kjære leser - hvem er du? Jeg lurer litt på hva slags folk det er som leser bloggen min. Jeg vil ikke høre hvorfor du leser min blogg-smisking, jeg vil at du skal skrive om deg selv. Fortelle hva slags menneske du er. Hvis du synes dette ble vanskelig, har jeg laget en mal:

1. Hva heter du, og hvor gammel er du?
2. Har vi noe til felles?
3. Er du interessert i musikk?
4. Ultimate film?
5. Hvor i Norge er du fra?
6. Hva bruker du mest penger på?
7. Om jeg hadde kjent deg, tror du jeg hadde likt deg?

Jeg vil helst ikke at dere som kanskje er her for første gang kommenterer. Dette er mer myntet på de som faktisk leser bloggen min.

5 kommentarer:

Hege Flåt sa...

1. Hva heter du, og hvor gammel er du?
Hege og er 16 år;)

2. Har vi noe til felles?
Jepp det har vi:D Vi går i samme klasse. Og så har vi litt av samme humoren, bortsett fra at du er mye mer pervers en meg:O

3. Er du interessert i musikk?
Ja såklart er jeg det. Det er vel alle?

4. Ultimate film?
Jeg hater sånne spørsmål. Har ingen spesiell favoritt, i å med der er så mange bra. Men vil anbefale Juno til alle, vi måå få sett den ferdig Ane!!

5. Hvor i Norge er du fra?
Sandnes(Y) Du bare går på den rare bussen så kommer du til Hanafjellet der jeg bor!

6. Hva bruker du mest penger på?
Denne sommeren har jeg brukt masse penger på klær:D

7. Om jeg hadde kjent deg, tror du jeg hadde likt deg?
Du kjenner meg, og forhåpentligvis liker du meg.. -eller later du som?

Ane Bendiksen sa...

Eg marr pervers enn deg? :O Kor får du d fra...? :O Men me har d mye løye og då :D

Me MÅÅÅ få sitt den filmen ferdig ja.
Krise hvis ikje.

Den rare bussen ja, som snur midt i bakken :O

Klart eg like deg. Me e goe vennen me :D

ingrid sa...

1. Hva heter du, og hvor gammel er du?
- Eg hette Ingrid og e 16 år :D

2. Har vi noe til felles?
-Har me? haha

3. Er du interessert i musikk?
-Kem e ikkje? :O

4. Ultimate film?
-E så mange gode ;)

5. Hvor i Norge er du fra?
-Stavanger selvfølgelig ;)

6. Hva bruker du mest penger på?
-Drikka og kler "/

7. Om jeg hadde kjent deg, tror du jeg hadde likt deg?
-Følgelig lige du meg Ane (H)

kaboom sa...

1. Hva heter du, og hvor gammel er du?
Jeg heter Marie og er 18 år.

2. Har vi noe til felles?
Vel.. Jeg kjenner deg jo praktisk talt ikke - men vi har jo obviously en ting til felles: blogging!
3. Er du interessert i musikk?
På et ekstremt høyt nivå! ;)

4. Ultimate film?
Cheesy, but here I go: Love Actually og When Harry Met Sally. What can I say; I'm a hopeless romantic.
5. Hvor i Norge er du fra?
Det vestlige strøk!
6. Hva bruker du mest penger på?
Uhm.. Småting?
7. Om jeg hadde kjent deg, tror du jeg hadde likt deg?
Hehe, jeg tror jeg er nokså likendes, så (veldig anti-Jantelov-sagt): Ja! =)

Blogg videre, du gjør det bra! :)

Anonym sa...

1. Hva heter du, og hvor gammel er du?
- Erica 16 år

2. Har vi noe til felles?
- Begge jobbe i Kongeparken:)

3. Er du interessert i musikk?
- Jepp:)

4. Ultimate film?
- Det e veldig mange, men den eg aldri blir lei av å se e "50 first dates":D

5. Hvor i Norge er du fra?
-Ålgård

6. Hva bruker du mest penger på?
- Hund og hundeutsrtyr og scrapbooking tingXD

7. Om jeg hadde kjent deg, tror du jeg hadde likt deg?
- Eg like deg så då tvinge eg deg te å lika meg ågXD tuuulte:P



P.S: Sykt bra sia du har Ane!! Du e søding du:D