fredag 29. august 2008

Natta Natti <3.

Da er det god natt... iallefall for meg.
Kvelden ble ikke helt slik som jeg hadde forestilt meg.
Jeg hadde nemmelig sett for meg en rolig kveld, alene.
Men likevel var det kanonkjekt :D
Jeg er virkelig glad i alle vennene mine <3.

Da Håkon og jeg satt på toget på vei hjem fra skolen,
fant vi ut at han skulle være med meg hjem å spise taco.
Så vi ringte like godt til Ådne også.
Tok 3 timer fra byen, og til vi var hjemme (noe som vanligvis
ville tatt ett kvarter).
Vi spiste, og gikk ut igjen, tok buss, tok buss til byen igjen
og gikk opp til meg igjen. Så så vi på Simpsons episoder.




Nå har de gått for ca en halv time siden, og det er leggetid
for meg. Skal på jobb i morgen tidlig også. Blir ca seks timer
med søvn. Men men.
God natt alle sammen <3.

Poster også like gjerne et bilde av dagens outfidt.
Svart Singlet - H&M
Hvit Genser - H&M
Smykke - H&M
Svart Midjeblete - Cubus

7 kommentarer:

Susanne sa...

Hørtes ut som om du hadde en koselig dag:) Du må kosa deg masse på jobb i dag ( siden du skreiv dette innlegget i går kveld) Eg vente på bussen sjøl nå t jobb ! AAh så trøtt,hehe!

svar på kommentar:
Tusen Takk, rydderutinene kan jeg egentlig takke mamma og pappa for:)
Intervjuet gikk temmelig greit så skriver jeg jo ned så fort jeg har fått svar.

Jeanita Helen sa...

Tusen takk;) Ja håper det går bra! Skal jobbe med to damer som jeg har passet barna til i barnhagen;) Så jeg vet jo at det er trivelige damer;)

Hørtes ut som du har hatt en topp dag! Du får kose deg masse i helgen..:)

Ane Bendiksen sa...

Susanne: Ja, d må du jørr. Så bra at intervjue gjekk bra.

Jenita Helen:
Det var en kjempekjekk kveld ja ;D

Hege Flåt sa...

Hørres ud som ein kjekke kveld, neste gang drar du meg med;)
Og outfitet dit va kjempe søtt^^

Ane Bendiksen sa...

Takk Hege =)
Ska dra deg med neste gang ;)
E sikkert neste fredag eller nåke ;)

Jeanita Helen sa...

Bare hyggelig:) Tusen takk!;)

ingrid sa...

Ååå hørtes ut så du hadde ein kjekk dag! Sånn foresten så har eg likt sengetøy så deg hehe ;) Og PCen ligna ganske mye hehe :D