tirsdag 12. august 2008

Sliten.

Nå har jeg nettopp komt hjem fra jobb, og er temmelig sliten.
Skal si man møter mange forskjellige folk i løpet av en dag.
Men i morgen har jeg altså fri, så nå venter jeg på at en venninne skal komme.
Hun skal nemmelig overnatte her. Vi skal spise pizza og se film.





Bildet av meg og henne <3.
Så i morgen er det shopping med Tonje, og to andre venninner.
Så er jeg glad for tiden, hvorfor? Nei, det får dere ikke vite... ikke helt enda.
Og for dere som lurer... så er dette mitt innlegg nr 50 :D

6 kommentarer:

Hege Flåt sa...

I know why:D

Ane Bendiksen sa...

Jaa :D
Någen så glede eg te i mårå eller...? :D

Elma sa...

Om du jobbe ennå i kongeparken (: ?

Ane Bendiksen sa...

Elma: Ja, eg jørr d :D

Jeanita Helen sa...

Tusen takk;) Ja han er bare best:)
Så flott, liker du sikkelig jentefilmer, så treffer denne rett!:)

Gratulerer med innlegg nr 50 da!:)

Anonym sa...

Oi, tonje jo :D


www.kaaeen.blogg.no