tirsdag 26. august 2008

For evig.

Nå sitter jeg på skolen, og er en liten smule smådeppa.
Jeg skjønner ikke hva som skjer... :S
Skulle ønske jeg kunne skru tiden tilbake noen uker.
Og stoppet der. Men på en annen side veit jeg jo veldig
godt, at ingenting varer evig. Uansett hvor mye jeg skulle
ønske det. At ting varte evig, er noe som jeg som jeg kunne
ønske akkuratt nå. Jeg er ganske forvirret og skjøner ikke
noe av det som skjer nå. Helt hvorfor får dere ikke vite nå.

Har du noen gang ønsket at ting varte for evig og alltid?

5 kommentarer:

Jeanita Helen sa...

Tusen takk;) Det trenger jeg:) hehe

Huffda, det hørtes ikke bra ut..Håper alt ordner seg for deg!!

Ane Bendiksen sa...

Takk.
Håper også at jeg/ vi finner ut av det. Er greit å få orden på tankene sine.

Jeanita Helen sa...

Bare hyggelig:)
Ja det er ikke alltid like greit, men fint når man først får ordn på dem:)

sandramarie sa...

Hørtes ut som du har mye å tenke på. Alt ordner seg som regel til slutt :) bare fortsett og tro og håp. Trust me, jeg vet at det funker ;)

Elma sa...

Om jeg sko ønske noen ting varte evig? Hadde du spørt meg for 2uker siden, hadde eg sakt ja.
- Men nå sier eg nei. Me lære av forndringer. Posetive forandringer gjør oss lykkelige, negative forandringer gjør oss sterkere.